Ο Αλέξανδρος Παπανδρέου είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ και υπότροφος υποψήφιος Διδάκτορας στο ΕΚΦΕ «Δημόκριτος» στο εργαστήριο Υπολογιστικής Ευφυΐας. Είναι ο ιδρυτής του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Χαρισμάθεια» που μεριμνά για την ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών και την διάδοση της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση. Έχει στήσει τα πρώτα προγράμματα στην Ελλάδα τα οποία απευθύνονται σε χαρισματικά παιδιά και τα διαχειρίζεται από το 2012. Ήταν αντιπρόεδρος της ελληνικής Mensa (2011-2014), μέλος της International Mensa Gifted Youth Committee (2012-2016) και Leadership Ambassador (2014-2015). Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του, κάνει μαθήματα, δίνει διαλέξεις, κάνει επιμορφώσεις, συμβουλευτική γονέων αλλά και mentoring σε νέους και παιδιά. Ο Αλέξανδρος είναι ιδρυτής της εταιρείας Learning Out of the Box, η οποία παρέχει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά μέσω διαδικτύου.

Ο Αλέξανδρος Παπανδρέου μιλάει 4 ξένες γλώσσες και παίζει πληθώρα μουσικών οργάνων. Στα ενδιαφέροντα του είναι οι αλγόριθμοι, η φιλοσοφία, η φυσική, τα ταξίδια, η συγγραφή βιβλίων, η σκηνοθεσία, ενώ έχει δημοσιεύσεις και σε επιστημονικά περιοδικά, διαλέξεις σε διεθνή συνέδρια και δεκάδες άρθρα δημοσιευμένα, ενώ συντηρεί και το προσωπικό του blog.

Η Dr. Λωρέττα Θωμαΐδου MD είναι επίκουρη καθηγήτρια Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, αριστούχος διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με μετεκπαίδευση στη Μ. Βρετανία στον τομέα της αναπτυξιακής παιδιατρικής. Είναι εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Παιδικής Αναπηρίας από το 1993. Είναι υπεύθυνη της Μονάδας Ανάπτυξης Παιδιατρικής στη Β’ παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Παίδων «Π&Α Κυριακού» η οποία έχει ως αντικείμενο την εκτίμηση, διερεύνηση και αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Μέρος του έργου αυτής της μονάδας αποτελούν η διάγνωση και αντιμετώπιση χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών, ο έλεγχος της σχολικής ετοιμότητας, η έγκαιρη ανίχνευση των αποκλίσεων από το φυσιολογικό, η πρώιμη διάγνωση αναπτυξιακών ταραχών καθώς και η αντιμετώπισή τους. 

Οι πολυάριθμες δημοσιεύσεις, συμμετοχές σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια καθώς και ποικίλες τιμητικές διακρίσεις αποτελούν δείγμα της έντονης ερευνητικής της δραστηριότητας.

Ο Αθανάσιος Τσιάμης είναι Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας για την Προαγωγή της Εκπαίδευσης των Δημιουργικών / Ταλαντούχων / Χαρισματικών Παιδιών και Εφήβων (ΔΗ.ΧΑ.ΤΑ.Π.Ε) και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων, της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου παιδιών με Υψηλές Ικανότητες.

Έχει συμμετάσχει σε ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου McGill σχετικά με την επισήμανση των χαρισματικών / ταλαντούχων παιδιών με εναλλακτικούς τρόπους. Έχει διδάξει σε Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Ενηλίκων με θέμα τη χαρισματικότητα και έχει γράψει βιβλίο για την  χαρισματικότητα.  Από το 1996 έως και σήμερα έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει προγράμματα εμπλουτισμού για χαρισματικά παιδιά με σκοπό την καλλιέργεια της δημιουργικότητας, ενώ έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά και Πανελλήνια συνέδρια με εισηγήσεις κυρίως σχετικές με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, την επισήμανση και την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα.

 Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Deree College στην Αθήνα και Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο McGill University στο Μοντρεάλ του  Καναδά.

Η Δρ Αγγελική Φουστάνα είναι Διδάσκουσα Ειδικής Παιδαγωγικής των Χαρισματικών μαθητών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης με βαθμό άριστα και υποτροφία από το Ι.Κ.Υ.. Πραγματοποίησε τις Μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε το Διδακτορικό της Δίπλωμα στο αντικείμενο της γνωστικής ανάπτυξης των Χαρισματικών μαθητών από το εν λόγω Πανεπιστήμιο.

Έχει εξειδίκευση στο σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων για τους Χαρισματικούς μαθητές από το Institute of Education, University of London. Είναι επιστημονική συνεργάτης του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και επιμορφώτρια του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Διδάσκει σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό επίπεδο και σε προγράμματα μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Οι πολυάριθμες δημοσιεύσεις της σε βιβλία, οι συμμετοχές της σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια και η υλοποίηση προγραμμάτων για τους Χαρισματικούς μαθητές αποτελούν δείγματα της επιστημονικής της δραστηριότητας.

Ο Ιωάννης Τυρλής είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ενεργό μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας από το 1983. Είναι ο Γενικός Γραμματέας στη Μαθηματική Εταιρεία επί δώδεκα χρόνια, αντιπρόεδρος της Επιτροπής  Διαγωνισμών, διευθυντής των περιοδικών εκδόσεων «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄», «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ», «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ», μέλος της Επιτροπής Σχολιασμού και Επίλυσης Θεμάτων των Γενικών Εξετάσεων, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Πανελληνίων Συνεδρίων Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής Βαλκανικών Μαθηματικών Ολυμπιάδων όπως και μέλος της Επιτροπής Επιλογής Προβλημάτων της 2ηςΒαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει δημοσιεύσεις στα περιοδικά ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β και ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ, εργασίες σε επιστημονικά Συνέδρια καθώς και  τη συμμετοχή του στη συγγραφική ομάδα 4 βιβλίων. 

Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών. Είναι Υποψήφιος Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η Νίκη Καμπίτσα είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και εργάζεται από το 2009 ως δασκάλα στα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία Ψυχικού. Έχει λάβει μέρος στο ετήσιο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία» που διοργανώθηκε από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, έχει παρακολουθήσει εντατικό σεμιναριακό επιμορφωτικό κύκλο σχετικά με τη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους που διοργανώθηκε από τον υπεύθυνο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της ελληνικής Mensa και συμμετείχε στο αντίστοιχο πρόγραμμα μαθημάτων. Επιμορφώνεται συνεχώς παρακολουθώντας τους Κύκλους Σπουδών του Ελεύθερου Πανεπιστημίου που διοργανώνονται στη Στοά του Βιβλίου σχετικά με ποικίλα θέματα, καθώς και με την παρακολούθηση Πανελληνίων Συνεδρίων Επιστημών Εκπαίδευσης που διοργανώνει το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και ημερίδων για θέματα διδακτικής. 

Η Κέλλυ Λαγού είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Βοστώνης με πτυχία σε Ψυχολογία και Φιλοσοφία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συμμετείχε εθελοντικά στον οργανισμό Jumpstart, προσφέροντας παράλληλη στήριξη σε τάξεις νηπιαγωγείου σε άπορες κοινότητες της Βοστώνης. Συνεργάζεται με το τμήμα πρόληψης του ΚΕΘΕΑ, τόσο στην έρευνα όσο και στο εκπαιδευτικό κομμάτι, διδάσκοντας μουσική σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Το ενδιαφέρον της για μία εναλλακτική εκπαιδευτική πραγματικότητα την οδήγησε στη Χαρισμάθεια. Παράλληλα, σκοπεύει να συνεχίσει τις σπουδές της στον τομέα της εκπαίδευσης πάνω σε εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους και δημιουργία καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού. 

Η Κατερίνα Κατωπόδη είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Γνωσιακές Επιστήμες. Εργάζεται ως δασκάλα στη Σχολή Χατζήβεη και ασχολείται με την έρευνα της επεξεργασίας γραπτών συμβόλων. Στη Χαρισμάθεια την οδήγησε η επιθυμία για ενασχόληση με τη διαφοροποιημένη μάθηση και τα προγράμματα εμπλουτισμού. Στα πλαίσια του οργανισμού ασχολείται κυρίως με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τα Master-Classes.

Η Νίκη Τσιουμπλέκα γεννήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου 1991 στο Μαρούσι Αττικής. Μπήκε στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2009-2010 και αποφοίτησε το 2013-2014. Το 2014 ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών μετά από εξετάσεις για την ειδίκευση Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, το οποίο και ολοκλήρωσε επιτυχώς το Νοέμβριο του 2015. Από το 2009 ξεκίνησε τη διδασκαλία της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας η οποία συνεχίζεται έως και σήμερα. Παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικής, ελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας ανεξαρτήτου ηλικίας των μαθητών. Επίσης, εργάζεται σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών.

Η Νίκη έχει συμμετάσχει σε παιδαγωγικές, διαγλωσσικές και λογοτεχνικές έρευνες, σε σεμινάρια, ημερίδες και συμπόσια με παρόχους όπως τα κέντρα TESOL, και πανεπιστήμια Kingston University of London και University of Oxford. Τα ενδιαφέροντά της αγγίζουν το χώρο της Συγκριτικής Γλωσσολογίας, της Διδασκαλίας της Αγγλικής, Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Φιλοσοφίας, καθώς και της Μετάφρασης. Έχει επίσης ασχοληθεί με εθελοντικές οργανώσεις όπως το Σ.Ε.Ο (Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού) και εθελοντικές διδασκαλίες στο Δήμο Νέας Φιλαδέλφειαςω για τις οποίες έχει τιμηθεί από το Δήμο.

Η Μαρκέλλα Ηλία είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Αθηνάς. Μέσα στα πλαίσια των σπουδών της συμμετείχε σε Κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα που απευθύνονταν στα μικρά προσφυγόπουλα για την ψυχολογική τους ενίσχυση και ασφάλεια, ώστε μέσα από βιωματικές δραστηριότητες αλληλεπίδρασης, να νιώσουν κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Ενδιαφέρεται να ασχοληθώ με εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης, και πιο συγκεκριμένα με το ρόλο που μπορεί να παίξει το παιχνίδι στην γενικότερη παιδεία του ανθρώπου. Έχει ασχοληθεί με το κλασσικό μπαλέτο, έπαιζε κιθάρα και λίγο πιάνο. Το όνειρο της είναι να βοηθήσει έστω και λίγο στο να επέλθει, επιτέλους, μια αλλαγή σε αυτόν τον κόσμο! 

Η Άννα Γαρδέλη σπούδασε στο τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Από τον Νοέμβριου του 2016 εκπονεί την διδακτορική της διατριβή, στο τμήμα απ’ το οποίο αποφοίτησε, ως υποψήφια διδάκτωρ. Παράλληλα συμμετέχει ως technology educator στην ομάδα geek islands, που διεξάγει δράσεις με σκοπό την ισότιμη πρόσβαση στην τεχνολογική εκπαίδευση ανεξαρτήτως γεωγραφικών περιορισμών. Έχεις συνεργαστεί με το UTech Lab, το εργαστήριο τεχνολογίας του ιδρύματος Ευγενίδου, ως ασκούμενη και ως technology educator, σε workshops με μαθητές. Έχει εργαστεί επίσης, εθελοντικά, σε συντονισμό workshop για παιδιά στο φεστιβάλ κινουμένων σχεδίων ΑnimaSyros 4.0, 5.0 και 6.0 (2013-2015).

Η σύντομη ερευνητική της δραστηριότητα, ως φοιτήτρια, αλλά και μέσα από το διδακτορικό της επικεντρώνεται στην εκπαιδευτική τεχνολογία και ιδιαίτερα την εκπαίδευση με άξονα την θεωρία της βιωματικής μάθησης, από την οπτική του σχεδιαστή μαθησιακών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών (learning designer), ενώ έχει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια.

 Στα ενδιαφέροντά της είναι το graphic design αλλά και ο χορός, κλασσικός και σύγχρονος.

H Ρούλα  Τσουκαλά, γεννημένη το 1987 στην Αθήνα, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα της Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, τον Ιούνιο του 2009. Δύο χρόνια αργότερα έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο από το τμήμα Βυζαντινής Φιλολογίας με γενικό βαθμό “Αριστα”.

Από τον Οκτώβριο του 2011 εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή στο τμήμα της Βυζαντινής Φιλολογίας ως υποψήφια διδάκτωρ. Εργάζεται ως φιλόλογος και η αγάπη της για τα παιδιά την ώθησε να ασχοληθεί παράλληλα με την εθελόντική δράση προσφέροντας μαθήματα ελληνικής γλώσσας και ενισχυτικής διδασκαλίας σε ΜΚΟ όπως η “Κιβωτός του Κόσμου” και το “Κέντρο Συμπαράστασης Παιδιού και Οικογένειας¨. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνεται η ενασχόληση με τον αθλητισμό, τη μουσική (σπουδές κιθάρας) και τη λογοτεχνία. 

Η Πολυξένη Φίλη είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται ως δασκάλα και έχει λάβει μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια που αφορούν τα Χαρισματικά παιδιά καθώς και σε άλλου είδους σεμινάρια που σχετίζονται με τον εντοπισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών, με δεξιότητες επικοινωνίας και συμπεριφοράς στη σχολική κοινότητα, με την ποιοτική παιδεία και την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Την ενδιαφέρει ιδιαίτερα η ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών στα διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια, η προαγωγή της ψυχικής υγείας και της μάθησης, καθώς επίσης και η ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και ευεξίας σε επίπεδο σχολικής τάξης.

Η Ξανθίππη Μαγγίνα γεννήθηκε το 1987 στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές της και εισήλθε επιτυχώς στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών από όπου αποφοίτησε τον Ιούνιο του 2009. Τον Ιούνιο του 2011 έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο από το τμήμα Βυζαντινής Φιλολογίας με γενικό βαθμό «Ἄριστα». Από το  Μάρτιο του 2012 εκπονεί τη διδακτορικής της διατριβή στο τμήμα της Βυζαντινής Φιλολογίας, αποκτώντας την ιδιότητα της υποψηφίας διδάκτορος. Εργάζεται ως φιλόλογος σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνεται η ενασχόληση με τη βυζαντινή και οθωμανική ιστορία, τη μουσική (πιάνο, ορθοφωνία), τις ξένες γλώσσες και τη λογοτεχνία.

Η Σεμέλη Μισαηλίδη είναι Παιδαγωγός, Practitioner in Therapeutic Play Skills και μέλος του Play Therapy International. Είναι κάτοχος M.Ed. “Leadership and Management” και εισηγήτρια σε συνέδρια, όπως στην επιστημονική διημερίδα του Π.Τ.Δ.Ε της Αλεξανδρούπολης με θέμα της παρουσίασής της «Το παραμύθι και ο ρόλος του στην ανάπτυξη της πολλαπλής νοημοσύνης των μαθητών» και στο πρόγραμμα EuropeStarts του Α.Ε.Ι. Πειραιώς. 

Η Κατερίνα Κοτσίνα γεννήθηκε το 1987 στην Θεσσαλονίκη, όπου και ζει. Είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και υπότροφος του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Northampton της Μ. Βρετανίας. Εργάζεται ως youth worker υλοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα για νέους, σεμινάρια, καταρτίσεις και ανταλλαγές νέων. Είναι ιδρύτρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Πεύκων όπου και διδάσκει μαθηματικά, φυσική και οικονομικά, Αρχηγός του 16ου Συστήματος Προσκόπων Πεύκων, μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, της Mensa, της ASECU youth και της IEEE. Μιλάει 2 ξένες γλώσσες, Αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο της στο team-building, την κιθάρα, την λογοτεχνία και τα ταξίδια.

H Βασιλική Μπουραζά είναι απόφοιτη του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και το ενδιαφέρον της για τον τομέα της διοίκησης την οδήγησε το 2013 στην απόκτηση του MBA από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκτοτε έχει εργαστεί μεταξύ άλλων στον τομέα των αερομεταφορών ενώ αυτήν περίοδο απασχολείται στον κλάδο των τροφίμων. Παράλληλα, συνεργάζεται με συμβουλευτικό γραφείο στο τμήμα της επικοινωνάς,  ενώ τα τελευταία χρόνια ως ανεξάρτητη εμπειρογνώμονας αναλαμβάνει την περάτωση έργων στην Ανεξάρτητη Αρχή που είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας. Η αγάπη της για την παιδεία και τις ιδιαίτερες ικανότητες των παιδιών έφερε τη Βασιλική σε επαφή με τον οργανισμό μας, συνεισφέροντας στο έργο μας μέσα από τμήμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Η Βασιλική έχει αποκομίσει μια σφαιρική εικόνα του έργου μας λαμβάνοντας μέρος στις περισσότερες από τις δράσεις, συμπεριλαμβανομένων και  των επιμορφωτικών σεμινάριών στους εκπαιδευτικούς.

Η Δήμητρα Φουρλεμάδη είναι καθηγήτρια Αγγλικών, απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Το ενδιαφέρον της για την ημερίδα αυτή πηγάζει από την εμπειρία της διδασκαλίας μαθητών που συνυπάρχουν σε μία τάξη αλλά έχουν διαφορετικές ανάγκες τόσο σε γνωστικό επίπεδο όσο και σε συναισθηματικό. Τα χαρισματικά παιδιά είναι μία μερίδα μαθητών που χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση προκειμένου να εξελιχθούν κοινωνικά και μαθησιακά όσο το δυνατόν καλύτερα.

Ο Ορφέας Πλάκας-Πριμικύριος είναι υπεύθυνος για την επεξεργασία πολυμεσικού υλικού. Είναι φοιτητής στο ΤΕΙ Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής. Βοήθησε στην προπαραγωγή του ραδιοφωνικού spot καθώς και την επεξεργασία οπτικού υλικού για την εκδήλωση.  Είναι μουσικός κι έχει συμμετάσχει σε αρκετά σχήματα, από διαφορετικά μουσικά είδη. Είναι μέλος του συγκροτήματος Wish Upon A Star. Ο Ορφέας έχει δουλέψει στην παραγωγή ειδήσεων της τηλεόρασης της ΕΡΤ. Αυτή τη στιγμή είναι συμπαραγωγός στην εκπομπή “Beerατεία” στο Spam Radio,  web radio του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

Ο Αλέξανδρος Σταματιάδης είναι στατιστικός και στη Χαρισμάθεια ασχολείται με τις αναλύσεις στα θέματα μάρκετινγκ και έρευνας, με τη συγγραφή του εκπαιδευτικού υλικού στον ευρύτερο τομέα των μαθηματικών, και την πραγματοποίηση των project based learning μαθημάτων για τα παιδιά μεγαλύτερα του δημοτικού, ενώ εκπονεί στατιστικές μελέτες για φοιτητές μεταπτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου διαφόρων επιστημονικών πεδίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο η τέχνη επηρεάζει τη νόηση, ενώ γράφει μουσική ως μέλος της ποπ/ροκ μπάντας Pulse. Άλλες δραστηριότητές του αφορούν τα branding και image consulting (Blackford Centre professional diploma), το graphic design για apps/posters/logos/social media, την κατασκευή μουσικών οργάνων, τη φωτογραφία για το πρακτορείο Getty Images, κ.ά. Είναι ακόμα μέλος στις κοινότητες ευφυίας Mensa και ISI-Society.

Η Βαρβάρα Παπάζογλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Πληροφορικής (κατεύθυνση Τεχνολογίας Λογισμικού και Ευφυών Συστημάτων) του Πανεπιστημίου Πειραιώς και μέλος του ΔΣ του IEEE Student Branch του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται η ανάπτυξη εφαρμογών Android και το data mining, ενώ παράλληλα ασχολείται με τη μουσική και τη φωτογραφία.

Η Κυριακή Πουλή είναι απο τα ιδρυτικά μέλη της Ομάδας της Χαρισμάθεια. Είναι κάτοχος πτυχίου Οικονοµικών από το  Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών καθώς και µεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στη ∆ιοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Οργανισμών για στελέχη επιχειρήσεων (MBA in Telecoms) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Μένει στην Αθήνα και εργάζεται στον Όμιλο εταιριών ΟΤΕ απο το 2000. Εθελόντρια στην ευρύτερη ομάδα των Master-Classes για τα χαρισματικά παιδιά από το 2012. Της αρέσουν οι τέχνες, ο κινηματογράφος, η μουσική, τα βιβλία τα ταξίδια. Αγαπά τη λογοτεχνία και oραματίζεται μια διαφορετική εκπαιδευτική πραγματικότητα.
 

Γεννήθηκε το 1986 στην Νέα Σμύρνη όπου και ζει. Είναι απόφοιτος του τμήματος διδακτικής της τεχνολογίας και ψηφιακών συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Έχει εργαστεί για 3 χρόνια ως advertising consultant and promotion supervisor και 8 χρόνια σαν accountant in Non-Profit Organizations. Ο Νίκος μιλάει 2 γλώσσες, παίζει κιθάρα, και τα ενδιαφέροντα του είναι το διάβασμα η φιλοσοφία τα ταξίδια και ο χορός.

Subcategories

Γνωρίστε τους εθελοντές που στηρίζουν το έργο της Χαρισμάθειας και ελάτε κι εσείς μαζί μας!