EO_EP_Image_Newsl_adapt_1920x1090px-01

Σχολείο με Προσωπικότητα

cross half circle

7 Απριλίου | Ημέρα Διαφοροποιημένης Εκπαίδευσης!

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής η μεγάλη γιορτή που διοργάνωσε η Χαρισμάθεια, με συνδιοργάνωση του ΕΚΠΑ, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Μία γιορτή για τη Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση την οποία παρακολούθησαν περισσότερα από 1.200 άτομα από κοντά κι άλλα 3.300 άτομα μέσα από Live Streaming.

Χιλιάδες κόσμου ταξίδεψε σε μαγικούς κόσμους, έζησε έντονες εμπειρίες, άνοιξε τους ορίζοντές του, πήρε ερεθίσματα και κίνητρο για μάθηση και εξέλιξη. Χιλιάδες κόσμου που αναγνωρίζει ότι έχει φτάσει η ώρα να γυρίσουμε σελίδα, να επενδύσουμε στη Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση και να χτίσουμε ένα Σχολείο με Προσωπικότητα.

W icon
brochure-banner-v2-image

Δες τις περιλήψεις και τα βιογραφικά των ομιλητών!

ΔΕΣ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ

Μία γιορτή που μας αφήνει μία υπόσχεση…

Ότι η 7 Απρίλη, κάθε χρόνο, θεσπίζεται ως Μέρα Διαφοροποιημένης Εκπαίδευσης και η Χαρισμάθεια δεσμεύεται να υποστηρίξει κάθε εκπαιδευτικό που το επιθυμεί, απ’ όλα τα μήκη και πλάτη της Ελλάδας, να κάνει ένα μοναδικό μάθημα στην τάξη του, να δει τα αποτελέσματα της Διαφοροποίησης και να γεμίσει με χαρά και ικανοποίηση για τη δουλειά του.

Testimonials

“Ήταν λες και έμπαινα σε λούνα παρκ! Δεν ήξερα πού να πρωτοπάω! Ένιωσα σαν παιδάκι που τα θέλει όλα!”

“Αυτό πραγματικά δεν μπορούσα να το φανταστώ! Γύρισα σπίτι μου και έκατσα το βράδυ να οργανώσω ένα μάθημα με αυτά που έμαθα για τους μαθητές μου σήμερα. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ!”

“Πολλά μπράβο…απλά μας μεταφέρατε στο μέλλον…σε ένα σχολείο ιδανικό απλά συγκλονιστικό! Ένιωσα ότι μιλούσαμε για την αγωγή μαθητών που ταξιδεύουν με διαστημόπλοιο μέχρι να φτάσουν στον επόμενο πλανήτη που θα δημιουργήσουν έναν νέο κόσμο!”

“Ευχαριστούμε θερμά για την ευκαιρία λήψης πολλαπλών ερεθισμάτων και “καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης” ότι κάτι καλό γίνεται κάπου, αυτή τη φορά διόλου μικρό!”

“Ό,τι καλύτερα έχω παρακολουθήσει, έστω και από μακριά. Ελπίζω να σας δω από κοντά σύντομα Χαρισματική ομάδα!”

“Χθες, πραγματικά ένιωσα πως ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ πήρα το δικό μου μπαλόνι και αφέθηκα στο υπέροχο ταξίδι σας, να με πάρει μακριά σε μέρη που κάποια δεν είχα ξαναδεί και κάποια αλλά τα είχα φανταστεί αλλά δεν ήξερα πως να φτάσω εκεί !!! Εξαιρετικοί όλοι σας !!! Υπέροχη διοργάνωση γιατί μαζί σας νοιώσαμε πιο δυνατοί και γεμίσαμε εφόδια έτοιμοι να ξεπεράσουμε κάθε πίστα!!!”

brochure-banner-v2-image

Μπορείς και εσύ να δεις τις ομιλίες στο κανάλι μας στο YouTube

ΔΕΣ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ!

 

brochure-banner-v2-circle
Εικόνα2

Θες μία σύνοψη από όσα ακούσαμε και είδαμε;

Ακούσαμε…

Ακούσαμε τον Μιχάλη Μπλέτσα, Διευθυντή του Εργαστηρίου Πληροφορικής του MIT Media Lab να λέει:

“Η Πληροφορική δε θα έπρεπε να είναι ξεχωριστό μάθημα. Ήδη έχουμε αρκετά μαθήματα στο σχολείο. Δεν έχει νόημα ένα παιδί να μαθαίνει γλώσσες προγραμματισμού που θα έχουν αλλάξει σε λίγα χρόνια. Πρέπει να μαθαίνει αλγοριθμική σκέψη…”

Είδαμε…

Είδαμε πλάνα μαθήματος όποι οι γραμματικοί κανόνες δίνονται μέσα από διαγράμματα ροής, στην Οδύσσεια τα παιδιά να διδάσκονται τον αλγόριθμο σακιδίου, την τυφλή αναζήτηση και τη θεωρία παιγνίων. Είδαμε οι αλγορίθμους ταξινόμησης να γίνονται διαθεματικά με την αλφαβητική σειρά και μεταβλητές να διδάσκονται στις αριθμητικές παραστάσεις μαζί με διαγράμματα αποφάσεων.

Ακούσαμε… 

Ακούσαμε τη Χρύσα Σοφιανοπούλου, την καθηγήτρια που είχε μέχρι πρότεινως την ευθύνη του διαγωνισμού PISA, να λέει:

“Έχουμε υψηλό επίπεδο σε γνώσεις και δεξιότητες. Απλά δεν μαθαίνουμε πώς να τα χρησιμοποιούμε στη ζωή μας.”

Είδαμε…

Είδαμε πλάνα μαθήματος που εντάσσουν οργανικά την ανάπτυξη Δεξιοτήτων με τα Γνωστικά Αντικείμενα αντί να τις απομονώνουν σε Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Είδαμε διαθεματικά πλάνα μαθήματος σχεδιασμένα να αναπτύσσουν τη γνωστική ευελιξία των παιδιών και την στρατηγική χρήση. Είδαμε μετρήσιμα αποτελέσματα από την εφαρμογή αυτών των πλάνων που αποδεικνύει ότι τα παιδιά αποκτούν transferable γνώσεις και Δεξιότητες που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους.

Ακούσαμε… 

Ακούσαμε τον Δημήτρη Γραμμένο, τον άνρθωπο που θέλει να κάνει το σχολείο ένα Τραμπολίνο Εκτόξευσης Παιδικών Ονείρων, να λέει:

“Η Δημιουργικότητα και η Φαντασία είναι τα εργαλεία που μας βοηθούν να ξεπεράσουμε όλες τις άγνωστες καταστάσεις που θα συναντήσουμε. Ας αφήσουμε τα παιδιά να εκφραστούν και να φαντάζονται!”

Είδαμε…

Είδαμε πλάνα μαθήματος που μιλούσαν για ιπτάμενα νησιά, ένα βουνό από τηγανητές πατάτες, μία παγωτοστοιβάδα στο όρος Στρατσιατέλα, την Αχερουσία, τη χώρα των Συναισθημάτων, και την επιδρομή από Αγκινάρες, ένα κυνήγι θησαυρού με ιδιόρμορφους πειρατές!

W icon
brochure-banner-v2-image

Μπορείς και εσύ να δεις τις ομιλίες στο κανάλι μας στο YouTube

ΔΕΣ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ!

 

brochure-banner-v2-circle