62654258_1322797761207199_4305335694944894976_n

Workshop εκπαιδευτικών: Διαφοροποιημένη διδασκαλία!

cross half circle

Κλείσε τη θέση σου μέχρι την 1η Αυγούστου και κέρδισε έκπτωση 20 ευρώ!

Σεμινάρια Εκπαιδευτικών: Διαφοροποιημένη εκπαίδευση σε τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων

Για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε έμπρακτα τα παιδιά στο πλαίσιο της τυπικής εκπαίδευσης, μέσα σε τάξεις του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όπως αυτό είναι σήμερα, επιμορφώνουμε εκπαιδευτικούς (15 ώρες) επάνω σε τεχνικές διδασκαλίας σε τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων (profiling, problem-based learning, project-based learning, flipped classroom, gamification & story telling). Με αυτό τον τρόπο, τους δίνουμε τα εργαλεία να απευθυνθούν προσαρμοστικά σε κάθε παιδί και να παρέχουν εξατομικευμένο επίπεδο διαπαιδαγώγησης μέσα στην τάξη τους. Στα σεμινάρια αυτά οι εκπαιδευτικοί θα παράξουν απαιτητικό πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό, πλάνα μαθήματος και θα εμπλουτίσουν διδακτικούς στόχους, πράγματα τα οποία δε διδάσκονται πρακτικά στα πλαίσια των σπουδών τους.

Παρόμοια σεμινάρια έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 600 εκπαιδευτικοί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Βόλο, Χαλκίδα και Λευκάδα.

Φιλοσοφία σεμιναρίων

Όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά. Ένας κηπουρός μπορεί να φροντίζει όλα τα λουλούδια με τον ίδιο τρόπο; Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν όλα τα φυτά; Μπορεί να ευδοκιμήσει ένα τροπικό φυτό σε μεσογειακό κλίμα άμα δεν το βάλεις σε θερμοκήπιο; Είναι απαραίτητη η προσαρμοσμένη εκπαίδευση στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Υπάρχει τρόπος να παρέχουμε εξατομικευμένη ποιότητα εκπαίδευσης μαζί με τα πλεονεκτήματα της συλλογικής διαπαιδαγώγησης στα πλαίσια ανομοιογενών τάξεων πολλαπλών ταχυτήτων, σαν αυτές που εκ των πραγμάτων συναντάμε στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτό τον τρόπο όλα τα παιδιά θα μπορέσουν να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους.

Στόχοι προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η προσέγγιση της διαφορετικότητας και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Αρχικά, εξετάζονται τα διάφορα γνωστικά χαρακτηριστικά των μαθητών και αναλύονται τα μοντέλα που διέπουν την προσαρμοσμένη εκπαίδευση. Επίσης, περιγράφεται η έννοια της δημιουργικότητας και η σχέση της με την ευφυΐα. Με το πέρας των σεμιναρίων οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν εκτεθεί στις παρακάτω έννοιες και πρακτικές:
• Επισήμανση Παιδιών και Χαρτογράφηση Τάξης
• Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση (Differentiation)
• Competence-Based Learning
• Problem-Based Learning
• Project-Based Learning
• Εμπλουτισμός της Ύλης και Διαθεματικότητα
• Διδακτικοί Στόχοι για Εμβάθυνση και Διαβάθμιση Δυσκολίας
• Βιωματική και Ανακαλυπτική Μάθηση
• Αυτονομία στη Μάθηση
• Τεχνολογία στην Εκπαίδευση και Flipped Classroom
• Ενδυνάμωση κινήτρων των μαθητών
• Story Telling και Gamification στην Εκπαίδευση

Μέθοδοι διδασκαλίας

Οι μέθοδοι διδασκαλίας που θα χρησιμοποιηθούν στον επιμορφωτικό σεμιναριακό κύκλο είναι οι ακόλουθες:
• Διάλεξη – Παρουσίαση
• Συζήτηση
• Βιωματική Εκπαίδευση • Διαδραστική Μάθηση
• Brainstorming • Workshop
• Case studies