zU-QTvxg

ΜΙΑ ΠΛΗΡΗ

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΟΥ

Μπορεί ένας κηπουρός να φροντίζει όλα τα λουλούδια με τον ίδιο τρόπο; Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν όλα τα φυτά; Μπορεί να ανθίσει ένα τροπικό φυτό σε μεσογειακό κλίμα;

Αντίστοιχα, όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά και έτσι, η προσαρμοσμένη εκπαίδευση στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού είναι απαραίτητη.

Υπάρχει τρόπος να παρέχουμε εκπαίδευση σε κάθε παιδί ξεχωριστά, χωρίς να του στερούμε τα πλεονεκτήματα του να μαθαίνει με τους συνομήλικους του. Με αυτό τον τρόπο όλα τα παιδιά θα μπορέσουν να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους.

W icon

Προϋπόθεση για να μιλήσουμε για εκπαίδευση επάνω στις ανάγκες του κάθε παιδιού ξεχωριστά είναι πρώτα να γνωριστούμε! Να μάθουμε το νοητικό του δυναμικό (IQ), τις δυνατότητές του, τις ανάγκες του, τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του. Να βρούμε τον τρόπο με τον οποίο προσλαμβάνει καλύτερα την πληροφορία, την εικόνα που έχει για τον εαυτό του και τα ενδιαφέροντά του.

Στη Χαρισμάθεια έχουμε τα ψυχομετρικά εργαλεία που μπορούν να χαρτογραφήσουν ένα παιδί και να προσφέρουν τη γνώση που χρειάζεται για να το καθοδηγήσουμε στη ζωή του μέχρι και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Αντίστοιχα παρέχουμε και την απαραίτητη υποστήριξη που χρειάζονται οι γονείς στο απαιτητικό έργο του να μεγαλώνουν ένα παιδί του οποίου οι ανάγκες ξεφεύγουν από την πεπατημένη.

Ολιστική προσέγγιση

Ένα παιδί δεν επισημαίνεται ως Χαρισματικό απλά και μόνο επειδή έχει έναν υψηλό δείκτη ευφυΐας (IQ). Απαιτείται μία πιο σφαιρική προσέγγιση για να εντοπιστούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία ενός παιδιού. Μέσα από το ψυχομετρικό μας εργαλείο, εξετάζουμε 107 διαφορετικές μετρικές που μας δίνουν πληροφορίες για: 

Μπορούμε να παρέχουμε ολοκληρωμένα ψυχομετρικά προφίλ που να αποτυπώνουν με μεγάλη ακρίβεια την ψυχική διάθεση και το δυναμικό ενός παιδιού και με αυτήν τη βάση μπορούμε στη συνέχεια να προτείνουμε στοχευμένες παρεμβάσεις που να απευθύνονται στο παιδί!

Επικοινωνήστε μαζί μας και θα κλείσουμε άμεσα ένα ατομικό ραντεβού.

W icon

WISC

Σας ενδιαφέρει απλώς ένα test IQ;

Το WISC (Wechsler Intelligence Scale for Children) είναι το πιο ολοκληρωμένο ψυχομετρικό εργαλείο που έχει σταθμιστεί σε ελληνικά δεδομένα και έχει μεταφραστεί στα ελληνικά για την εκτίμηση της αντιληπτικής ικανότητας των παιδιών. Το WISC είναι πλήρως τυποποιημένο και είναι κατάλληλο για παιδιά από 6 έως 16 ετών, ενώ συστήνουμε τη χρήση του στις ηλικίες από 6.5 μέχρι 12 ετών.

Σύμφωνα με τον Wechsler  η νοημοσύνη είναι μια μονόσημη ικανότητα, συναποτελούμενη από πολλές επιμέρους ικανότητες. Κάτω από αυτό το πρίσμα το WISC αποτελείται από επιμέρους κλίμακες που η καθεμιά αξιολογεί μια διαφορετική πλευρά της νοημοσύνης: νοητικές λειτουργίες (μνήμη, αφαιρετική σκέψη, χωρική αντίληψη, κ.ά.) που, όλες μαζί, εκφράζουν αυτό που αποκαλούμε γενική νοημοσύνη.

Το WISC είναι ένα ψυχομετρικό εργαλείο στο οποίο μπορείτε να υποβάλετε ένα παιδί δωρεάν αν απευθυνθείτε σε κάποιο νοσοκομείο παίδων ή στο ΚΕΣΥ της περιοχής σας. Εάν σας ενδιαφέρει απλά η εκτίμηση του νοητικού πηλίκου του παιδιού, είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν δημόσιο φορέα ώστε να έχει θεσμική ισχύ η γνωμάτευση που θα πάρετε. 

Aν προτιμάτε να κάνετε το WISC υπό την εποπτεία των ψυχολόγων μας, με χαρά να κλείσουμε κάποιο ατομικό ραντεβού.

CHARIMORE

xarismatheia_255x255
grid-1
5
single-2

Έχεις απορίες; Εδώ θα βρεις τις απαντήσεις!

Kid FAQ section

FAQ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

FAQ

Γιατί να περάσει από αξιολόγηση ένα παιδί;

Η αξιολόγηση γίνεται για να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την στάση, τη συμπεριφορά και τον βαθμό ετοιμότητας ενός παιδιού. Μας δείχνει τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του και βάσει αυτής μπορούμε να το καταλάβουμε καλύτερα όπως και να σχεδιάσουμε μία παρέμβαση που να είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του.

Δεν υπάρχει λόγος να κάνει την αξιολόγηση ένα παιδί αν δεν πρόκειται να αξιοποιηθούν με κάποιον τρόπο τα αποτελέσματά της. Από την αλλη, είναι σημαντικό η αξιολόγηση ενός παιδιού να μην περιορίζεται μόνο στον δείκτη ευφυίας του επειδή αυτό θα του αποδώσει απλώς ένα νούμερο.

Το πόσο γρήγορα σκέφτεται κάποιος ή πόσα καταλαβαίνει μπορεί να επηρεάζονται σημαντικά από τα κίνητρα που έχει, τη συναισθηματική του ισορροπία, την εικόνα του εαυτού του και τα συστήματα υποστήριξης που έχει. Επομένως μία αξιολόγηση που διερευνά και αυτούς τους παράγοντες είναι καταλληλότερη για να ερμηνεύσει την στάση του παιδιού.

Είναι αξιόπιστη η αξιολόγηση;

Η διαδικασία αξιολόγησης αποτελείται από ένα κοκτέιλ πολλών ψυχομετρικών εργαλείων που εξετάζει το καθένα διαφορετικές παραμέτρους. Όλα είναι σταθμισμένα σε ελληνικό πληθυσμό και τυποποιημένα. Ακολουθούν μερικές από τις μαρτυρίες των γονέων για τα αποτελέσματα που αποκόμισαν από αυτή:

Νομίζω ότι ήταν αρκετά ακριβής και με βοηθήσατε πάρα πολύ. Αυτή περίπου την εικόνα βλέπω στο παιδί από το Σεπτέμβρη και γι’ αυτό ανησύχησα. Επιβεβαίωσα, όχι με μεγάλη μου ικανοποίηση βέβαια, ότι αυτό που έχει πραγματικά αλλάξει είναι η εικόνα που έχει για τον εαυτό του.

Σας ευχαριστώ για την αξιολόγηση. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό (αρκετά μεγάλο!) έχετε προσεγγίσει την προσωπικότητα του παιδιού!

Ως γονείς του Σπύρου και του Γιάννη σας ευχαριστούμε πολύ για την, ομολογουμένως, εξαιρετικά ακριβή, αξιολόγηση των παιδιών…

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Συμφωνούμε απόλυτα μαζι σας. Η μικρή ειναι ετσι ακριβώς όπως  την περιγράψατε. Θα προσπαθήσουμε κι εμείς να ακολουθήσουμε τις συμβουλές σας.

Ποιος κάνει την αξιολόγηση στο παιδί;

Η αξιολόγηση γίνεται από έμπειρο προσωπικό το οποίο έχει καταρτιστεί πάνω στα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Τα δεδομένα που συλλέγονται από το ψυχομετρικό εργαλείο αναλύονται από ψυχολόγο ο οποίος γράφει και την έκθεση που θα φτάσει στα χέρια σας.

Σε ποια ηλικία είναι καλύτερο να κάνει την αξιολόγηση το παιδί;

Ο στόχος της αξιολόγησης είναι να γίνει κάποια παρέμβαση στο παιδί βάσει των αποτελεσμάτων της. Έχοντας αυτό στο μυαλό, όσο νωρίτερα περάσει ένα παιδί από το ψυχομετρικό εργαλείο τόσα περισσότερα μπορεί να αποκομίσει αν αξιοποιηθούν τα δεδομένα της αξιολόγησης.

Καλό θα είναι όμως το παιδί να έχει κλείσει τα 6.5 και να έχει αποκτήσει μία σχετική σχολική ετοιμότητα ώστε να βγάλει αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα το εργαλείο.

FAQ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Είναι οι δράσεις της Χαρισμάθειας για Χαρισματικά παιδιά μόνο;

Δεν είναι όλες οι δράσεις της Χαρισμάθειας για Χαρισματικά παιδιά. Υπάρχουν δράσεις όπως το Summer School και το Out of the Box Challenge οι οποίες απευθύνονται σε όλα τα παιδιά και δε χρειάζεται καμία αξιολόγηση για να πάρει μέρος το παιδί σε αυτές. Επίσης, η Χαρισμάθεια κάνει πρότυπα μαθήματα σε σχολεία ή άλλους εκπαιδευτικούς φορείς που επίσης δεν είναι για Χαρισματικά παιδιά. Στο ίδιο πνεύμα διοργανώνει και το TEDxKids το οποίο είναι ανοιχτό για όλους.

Επιπλέον, η Χαρισμάθεια έχει σχεδιάσει τα πιο σύγχρονα και πρωτοποριακά βιβλία για το σχολείο, τα οποία απευθύνονται σε όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως βαθμού ετοιμότητας εφόσον είναι γραμμένα εξ ολοκλήρου με της αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Προσθέστε το email σας στη λίστα ενημερώσεών μας και θα μαθαίνετε για τα νέα μας!

Ποιους αφορούν οι δράσεις της Χαρισμάθειας;

Η Χαρισμάθεια έχει δράσεις που απευθύνονται τόσο σε μεγάλους όσο και σε μικρούς. Υπάρχουν σεμινάρια και επιμορφώσεις που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και ψυχολόγους, συμβουλευτική που υποστηρίζει τους γονείς, δράσεις και ψυχομετρικά που απευθύνονται στα παιδιά, όπως και ερευνητική δραστηριότητα που αφορά φοιτητές ανώτατης εκπαίδευσης και αποφοίτους.

Στόχος μας είναι να εκσυγχρονίσουμε την εκπαίδευση και απευθυνόμαστε σε όλα τα επίπεδα για να το πετύχουμε.

Η Χαρισμάθεια κάνει δράσεις μόνο στην Αθήνα;

Μέχρι στιγμής, πέρα από την Αθήνα, έχουμε κάνει δράσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα, Βόλο, Λάρισα, Ηράκλειο, Χανιά, Κύπρο, Σαντορίνη, Άνδρο και Φολέγανδρο. Ο στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε όλη την Ελλάδα, αρκεί να βρούμε αξιόπιστους συνεργάτες και εύφορο έδαφος.

Προσθέστε το email σας στη λίστα ενημερώσεών μας και θα μαθαίνετε για τα νέα μας!


previous post Επιστροφή σε "Χαρισματικότητα" Next Post Placeholder

CHARI4U

Presentation1
EO_Char_Grid_255x255_OurShop
CrK3v4Bg
BOX_Action+255x255px