20221215_charismatheia_banner-05

10 πράγματα που πιθανότατα δεν ξέρεις για τη Χαρισμάθεια!

cross half circle

Πόσα από τα 10 ξέρεις για τη Χαρισμάθεια;

Το ήξερες ότι…

#1 … τα master classes της Χαρισμάθειας είναι το πρώτο πρόγραμμα για Χαρισματικά παιδιά στην Ελλάδα και υπάρχουν από το 2012;

Τα master classes είναι απαιτητικό πρόγραμμα εμπλουτισμού της ύλης που έχει ως στόχο την ανάπτυξη Δεξιοτήτων των παιδιών!

Στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, οι δεξιότητες που καλλιεργούνται έχουν να κάνουν με την αυτογνωσία, ενσυναίσθηση, επικοινωνία, αποδοχή και παρουσίαση εαυτού όπως και αποδοχή της διαφορετικότητας. Στις μεγαλύτερες τάξεις επικεντρωνόμαστε περισσότερο στην ανάπτυξη φαντασίας, κριτικής ικανότητας, δημιουργικότητας, συνεργασίας, ηγετικών χαρακτηριστικών, επικοινωνίας, συγκέντρωσης και ανθεκτικότητας.

Τα master classes έχουν σταθερό αναλυτικό πρόγραμμα 10 ετών, ξεκινά από την Α δημοτικού και τελειώνει στη Γ Γυμνασίου.

Όλο το πρόγραμμα γίνεται μέσα από Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση, το ένα κομμάτι του προγράμματος εξασφαλίζει ότι τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με όλο το εύρος της ανθρώπινης διανόησης ενώ το δεύτερο σκέλος του χτίζεται πάνω στα ενδιαφέροντα των παιδιών και είναι project based.

Μέχρι σήμερα έχουν πάρει μέρος εκατοντάδες παιδιά στα master classes ενώ τώρα υπάρχουν 11 διαφορετικά τμήματα που λειτουργούν με φυσική ή διαδικτυακή παρουσία.

#2 … η Χαρισμάθεια εφαρμόζει, κάνει έρευνα και επιμορφώνει πάνω στην ανάπτυξη Δεξιοτήτων από το 2012;

Η πρόταση της Χαρισμάθειας για την εκπαίδευση, από το 2012, είναι η ανάπτυξη Δεξιοτήτων!

Τα παιδιά θα πρέπει από το σχολείο να παίρνουν πράγματα τα οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν στη ζωή τους (transferable) και όχι αποστειρωμένες πληροφορίες που θα είναι χρήσιμες μόνο σε τηλεπαιχνίδια γνώσεων.

H ανάπτυξη Δεξιοτήτων βοηθάει και τα Χαρισματικά παιδιά να μη βαριούνται στην τάξη αφού οι δεξιότητες καλλιεργούνται ασύγχρονα σε κάθε παιδί ξεχωριστά. Μέσα από τις Δεξιότητες επομένως επιτυγχάνεται η Διαφοροποίηση.

Υπό αυτό το πρίσμα, έχουμε επιμορφώσει από το 2012 περισσότερους από 1.500 εκπαιδευτικούς πάνω σε τεχνικές καλλιέργειας Δεξιοτήτων. Έχουμε φτιάξει τα master classes τα οποία είναι προγράμματα εμπλουτισμού της ύλης που έχουν ως πρωταρχικό στόχο τις Δεξιότητες των παιδιών, από το 2012, όπως έχουμε σχεδιάσει και διοργανώνουμε τον πρώτο μαθητικό διαγωνισμό Δεξιοτήτων στην Ελλάδα, Out of the Box Challenge από το 2018.

Ερευνητικά έχουμε σχειδάσει Χάρτη Δεξιοτήτων που περιλαμβάνει τις 87 Δεξιότητες που έχουμε αναγνωρίσει, τις σχέσεις που έχουν μεταξύ τους και τον τρόπο που καλλιεργούνται. Βάσει αυτού του χάρτη σχεδιάζουμε όλες μας τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις ενώ πάντα αξιολογούμε τα προγράμματά μας ως προς τις δεξιότητες που αναπτύσσουν.

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι σημαντικότερες ποιότητες που καθορίζουν την επιτυχία σήμερα είναι οι δεξιότητες μας, ενώ οι σημαντικότερες δεξιότητες φαίνεται να είναι η προσαρμοστικότητα και η ανθεκτικότητα…

#3 … η Χαρισμάθεια έχει αναπτύξει ψυχομετρικό εργαλείο για να αναγνωρίζει τα δυνατά και αδύναμα σημεία κάθε παιδιού ώστε να του βγάζει ατομικούς στόχους;

Για την εισαγωγή των παιδιών στα master classes απατείται αξιολόγηση. Με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζουμε ότι τα παιδιά θα κερδίσουν από το πρόγραμμα και δε θα ματαιωθούν… μιας και είναι αρκετά απαιτητικά μαθήματα εμπλουτισμού της ύλης.

Στα πλαίσια της αξιολόγησης αυτής, εξετάζουμε τα δυνατά και αδύναμα σημεία του παιδιού, τον δείκτη αντιληπτικής του ικανότητας, τις δεξιότητές, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τα συστήματα υποστήριξης, τη συναισθηματική του σταθερότητα, όπως και τα στιλ μάθησης που τον βολεύουν. Έτσι βγάζουμε εξατομικευμένους στόχους για κάθε παιδί!

Αυτό το ψυχομετρικό εργαλείο χρησιμοποιείται για την ατομική στοχοθέτηση των μαθητών στα master classes, για την υποστήριξη και συμβουλευτική των γονέων σχετικά με τα παιδιά τους, όπως και από σχολεία που θέλουν να βάλουν εξατομικευμένους στόχους δεξιοτήτων για κάθε μαθητή τους – differentiation one-to-one!

Το ψυχομετρικό μας εργαλείο είναι το πληρέστερο καθώς έχει σφαιρική και ολιστική προσέγγιση στα αποτελέσματά του, συμπεριλαμβάνοντας τις κοινωνικοσυναισθηματικές ανάγκες των παιδιών. Εξετάζει 107 παραμέτρους και έχει σταθμιστεί σε ελληνικό πληθυσμό για παιδιά από 6 ετών και πάνω.

Μέχρι στιγμής περισσότερα από 3.000 παιδιά έχουν αξιολογηθεί από αυτό ενώ έχουμε ντύσει τη διαδικασία με έναν παιγνιώδη τρόπο (gamification) ώστε να είναι πιο ευχάριστο για τα παιδιά στις πιο μικρές ηλικίες.

W icon

#4 … η Χαρισμάθεια έχει σχεδιάσει και διοργανώνει από το 2018 τον πρώτο και μόνο μαθητικό διαγωνισμό ανάπτυξης Δεξιοτήτων, Out of the Box Challenge;

Στο πλαίσιο της προώθησης των Δεξιοτήτων στην εκπαίδευση, η Χαρισμάθεια σχεδίασε και διοργανώνει τον πρώτο μαθητικό διαγωνισμό γρίφων λογικής και φαντασίας, Out of the Box Challenge, από το 2018!

Σε αυτόν παίρνουν μέρος χιλιάδες παιδιά κάθε χρόνο, τα θέματά του εκδίδονται από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ και γίνονται ως υλικό εμπλουτισμού από περισσότερους από 600 εκπαιδευτικούς.

Το Out of the Box Challenge αποτελείται από 3 φάσεις και στοχεύει σε δεξιότητες όπως η Κριτική και Αναλυτική ικανότητα, η Φαντασία, η Δημιουργικότητα, η Συγκέντρωση, η Συνεργασία, η Επικοινωνία, η Εφαρμογή, η Επιμονή, η Προσαρμοστικότητα, η προσπέλαση Δυσκολίας, η Ανθεκτικότητα και η Καινοτομία.

Ακολουθούν μερικά από τα δικά σας testimonials επειδή εσείς τα λέτε καλύτερα από εμάς!

Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω όλους εσάς στη Χαρισμάθεια που δίνετε σε τόσα παιδιά την ευκαιρία να σκεφτούν έξω από το κουτί. Πήρα μέρος και πέρυσι και είχατε πολύ ωραίες ερωτήσεις, αλλά φέτος ήταν εκπληκτικές , πραγματικά ευχαριστιόσουν να τις διαβάζεις. Λυπάμαι που δεν έγραψα πολλές αλλά ξεχάστηκα διαβάζοντάς τες μία-μία. Σας συγχαίρω πραγματικά που κάτσατε και τις σκεφτήκατε, αλλά και που θα κάτσετε να τις διορθώσετε, πράγμα που σημαίνει ότι το κάνετε με αγάπη και μεράκι (όπως λέει η γιαγιά μου). Μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα το μήνυμα ενός παιδιού. Απλά θα ήθελα με κάποιον τρόπο να σας ευχαριστήσω για αυτήν την απίστευτη εμπειρία. Τώρα που τελείωσε ο χρόνος μου πάω με ένα χαμόγελο στα χείλη να μαζέψω ελιές με τον παππού μου που του το είχα υποσχεθεί. Και να μια συμβουλή που μου την είπε κάποιος: το χθες μακρινό, το αύριο μυστικό, μα του σήμερα τα δώρα αν τα θες, ζήσε το τώρα (και το ζω).

– Προμηθέας, Στ’ τάξη

Φέτος είναι η πρώτη χρονιά κ η πρώτη φορά που ήρθα σε επαφή με τη Χαρισμάθεια, χάρη στο μικρό μου γιο που είχε επιθυμία να λάβει μέρος. Πραγματικά βλέποντας τα θέματα, μου φάνηκαν πολύ διαφορετικά, πολύ περίεργα. Είχα κ έχω όμως μεγάλη θέληση να κατανοώ όσο γίνεται αυτό που μου φαίνεται περίεργο, διαφορετικό… Έψαξα, διάβασα, αλλά πάλι κάτι μου έλειπε. Και ξαφνικά ένιωσα, κ κατάλαβα απόλυτα τον τρόπο λειτουργίας της Χαρισμάθειας. Ίσως ένα μέρος για να μη φανεί εγωιστικό το απόλυτο. Πρέπει να είσαι παιδί πάνω από όλα για να μπεις σε αυτόν τον κόσμο. Κανένας μεγάλος δεν μπορεί εκτός και αν γίνει. Αφήνετε τα παιδιά να αφεθούν, να χαρούν, να σκεφτούν όπως εκείνα ξέρουν. Τόσο μοναδικά και τόσο ξεχωριστά. Δε ξέρω αν το παιδί μου θα πάρει μέρος ξανά, αν και το εύχομαι και εκείνος το θέλει, μου είναι υπεραρκετό που θα υπάρχει ένας θεσμός να αναδεικνύει παιδιά που οι μεγάλοι δε μπορούν να “πιάσουν” τις σκέψεις τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ. Με εκτίμηση και σεβασμό

– Θωμαή, γονιός

#5 … η Χαρισμάθεια έχει αναπτύξει πρωτότυπο χάρτη Δεξιοτήτων βάσει του οποίου μπορείς να αναγνωρίσεις το πλήθος των Δεξιοτήτων, τη σχέση τους και τον τρόπο να περάσεις από τη μία στην άλλη;

Το ήξερες ότι δεν καλλιεργούνται το ίδιο εύκολα όλες οι δεξιότητες; Αντιθέτως, κάποιες για να χτιστούν πρέπει να πατήσουν πάνω σε άλλες δεξιότητες που χρειάζεται να προϋπάρχουν… Έτσι, υπάρχουν πιο “απλές” και πιο “σύνθετες” δεξιότητες. Για να μπορέσουμε να κάνουμε πιο αποτελεσματικά ανάπτυξη δεξιοτήτων (competence based learning) φτιάξαμε έναν χάρτη που δείχνει πόσες είναι όλες οι δεξιότητες, ποια σχέση έχουν μεταξύ τους και τον τρόπο με τον οποίο φτάνεις να καλλιεργήσεις την καθεμία από αυτές!

Σε αυτόν τον πρωτότυπο χάρτη έχουμε συμπεριλάβει τις 87 δεξιότητες που έχουμε αναγνωρίσει και τις έχουμε χωρίσει χοντρικά σε 5 κατηγορίες. Δεξιότητες που αφορούν την κριτική και αναλυτική ικανότητα, αυτές που αφορούν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, αυτές που αφορούν τη συνείδηση και τη συναισθηματική σταθερότητα, τις επικοινωνιακές δεξιότητες και, τέλος, τις δεξιότητες προγραμματισμού και οργάνωσης.

Ανάλογα με τον βαθμό ετοιμότητας που βρίσκεται το τμήμα για το οποίο σχεδιάζουμε εκπαιδευτικό υλικό απευθυνόμαστε, ακολουθώντας τον χάρτη, σε διαφορετικές δεξιότητες όπως, επίσης, στην περίπτωση που έχουμε μαθητές με διαφορετικό βαθμό ετοιμότητας από αυτόν που έχουν τα παιδιά της ηλικίας τους, προσαρμόζουμε τους στόχους του βάσει του χάρτη αυτού. Έτσι καταφέρνουμε να αναπτύξουμε την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα των παιδιών, που είναι οι 2 σημαντικότερες ποιότητες της εποχής μας. Στα master classes, έχουμε φτάσει παιδιά να έχουν attention span 3,25 ώρες όταν το μέσο attention span στο δημοτικό είναι 15 λετπά…

Αν ξέρεις πώς να χτίσεις ένα κάστρο, δεν ξεκινάς από τις πολεμίστρες…

#6 … η Χαρισμάθεια έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει, από το 2017, πρόγραμμα Διαφοροποιημένης διδασκαλίας, Differentiation One to One, στο οποίο κάθε μαθητής έχει δικό του learning path σε ολόκληρο σχολείο;

Αυτό σημαίνει ότι, για ένα ολόκληρο σχολείο, βγάλαμε ατομικούς στόχους για όλα τα παιδιά… Οι στόχοι αυτοί επικαιροποιοιύνταν κάθε 4 μήνες και οι γονείς μάθαιναν για την εξέλιξη των ατομικών στόχων του παιδιού τους ποιοτικά. Οι στόχοι μας, πέρα από γνωστικοί, ήταν Δεξιοτήτων, Συναισθηματικής Αγωγής και Κινήτρων.

Η αξιολόγηση της εφαρμογής του Differentiation One-to-One έδειξε ότι το επίπεδο ανάπτυξης των Δεξιοτήτων των μαθητών αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 21%, η γνωστική τους επάρκεια κατά 7% και τα κίνητρά τους κατά 39%.

Αυτό που δεν μπορούν να πουν τα νούμερα, όμως, είναι ότι τα παιδιά ένιωθαν όμορφα με τον εαυτό τους… Ένιωθαν συναρπαστικά στην τάξη! Και οι γονείς ήξεραν ότι ξέρουμε πολύ καλά τόσο τα παιδιά τους όσο και πώς να τα φτάσουμε στο απόγειο των δυνατοτήτων τους!

#7 … η Χαρισμάθεια  εφαρμόζει Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση από το 2012 και έχει επιμορφώσει πάνω από 1,500 εκπαιδευτικούς σε αυτή;

Η πρόταση της Χαρισμάθειας για την εκπαίδευση είναι η Διαφοροποίηση! Μέσα από τη διαφοροποίηση το κάθε παιδί μπορεί να φτάσει στο απόγειο των δυνατοτήτων του όπως τα παιδιά μαθαίνουν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με την κοινωνία.

Από το 2017, η Χαρισμάθεια ανοίγει τον δρόμο για τη Διαφοροποίηση στην Ελλάδα. Συμβάλλει ενεργά προς την κατεύθυνση αφήνοντας πίσω της πετυχημένα παραδείγματα Διαφοροποίησης τόσο στα πλαίσια των τάξεων του σχολείου όσο και στα πλαίσια εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για την ανάγκη της και τους δίνει τα εργαλεία να μάθουν για αυτή και να την εφαρμόσουν. Σε αυτήν την κατεύθυνση, το 2017, η Χαρισμάθεια έκανε ένα μεγάλο συνέδριο για τη Διαφοροποιημένη εκπαίδευση, με περισσότερους από 1.000 εκπαιδευτικούς να παρευρίσκονται σε αυτό…

Η Χαρισμάθεια έχει επιμορφώσει, μέσα από σε σεμινάρια και workshops, περισσότερους από 1.500 εκπαιδευτικούς πάνω σε τεχνικές διαφοροποίησης και παραγωγή απαιτητικού διαφοροποιημένου εκπαιδευτικού υλικού. Έχει επιμορφώσει εξ ολκλήρου 9 σχολεία, έχει αναλάβει ρόλο εκπαιδευτικού συμβούλου σε 5 από αυτά, έχει αναδιαρθρώσει πλήρως τη διδασκαλία στα 3 ενώ τα άλλα 2 εφαρμόζουν πλήρες πρόγραμμα διαφοροποιημένης εκπαίδευσης μέσα από βιβλία που έχει σχεδιάσει ο Οργανισμός μας.

Άνοιγουμε τους ορίζοντες της εκπαίδευσης! Μαζί θα φτάσουμε σε ένα σχολείο με προσωπικότητα!

#8 …η Χαρισμάθεια σχεδιάζει βιβλία Διαφοροποιημένης Εκπαίδευσης για το σχολείο, που να καλύπτουν το 100% των στόχων του αναλυτικού προγράμματος του Υπουργείου και εφαρμόζονται ήδη σε σχολεία;

Το μεγαλύτερο project της Χαρισμάθειας είναι τα βιβλία της τυπικής εκπαίδευσης! Δεν μπορείς να αλλάξεις την εκπαίδευση αν δε δώσεις τα σωστά εργαλεία σε αυτούς που την κάνουν!

Η έρευνα μας και οι αξιολογήσεις των παρεμβάσεών μας τα τελευταία 10 χρόνια έχουν δείξει ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την αλλαγή του παραδείγματος της εκπαίδευσης είναι η αδυναμία για παραγωγή διαφοροποιημένοι εκπαιδευτικού υλικού…

Αυτό όμως είναι το δυνατό μας σημείο! Επομένως αποφασίσαμε να αναλάβουμε και να φτιάξουμε διαφοροποιημένα βιβλία που να καλύπτουν το 100% της ύλης του σχολείου!

Οι βασικές αρχές των βιβλίων θα μπορούσαν να συνοψιστούν στα παρακάτω:
✔ Καλύπτουν το 100% της ύλης του αναλυτικού προγράμματος του Υπουργείου.
✔ Τα μαθήματα γίνονται μέσα από διδακτικές ενότητες (Units) και εστιάζουν σε έννοιες, πέρα από γνωστικά αντικείμενα.
✔ Αναλύονται οι διδακτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται.
✔ Προάγεται η ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών και η κάλυψη των συναισθηματικών και κοινωνικών τους αναγκών (competence based learning). Σε κάθε δραστηριότητα αναφέρονται οι δεξιότητες που αναπτύσσονται.
✔ Είναι δομημένο ώστε να επιτρέπει διαφοροποιημένη διδασκαλία (One to One differentiated learning). Επεξηγεί τους παράγοντες διαφοροποίησης, έχει παραλλαγές και επεκτάσεις στις δραστηριότητες του.
✔ Τα βιβλία κάθε τάξης σχεδιάζονται, εφαρμόζονται, αξιολογούνται και επανασχεδιάζονται έτσι ώστε να έχουμε συμπεριλάβει την οπτική γωνία των εκπαιδευτικών και των μαθητών στο σχεδιασμό τους (design thinking)
✔ Δίνει έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και την αιτιολόγηση (justification) της γνώσης που διδάσκεται.
✔ Δίνει την ελευθερία στον εκπαιδευτικό να σχεδιάσει, με ασφάλεια, δικό του εκπαιδευτικό υλικό εφόσον το επιθυμεί.
✔ Κάνει χρήση γνωσιακής επιστήμης και εκπαιδευτικής ψυχολογίας.
✔ Περιλαμβάνει ενδιάμεσες περιγραφικές αξιολογήσεις, τόσο του δασκάλου προς τους μαθητές, όσο και αυτοαξιολογήσεις των μαθητών.
✔ Χρησιμοποιεί story telling και gamification για την πιο ενεργή εμπλοκή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η εφαρμογή των βιβλίων μας ξεκίνησε πειραματικά πριν από 3 χρόνια, σήμερα εφαρμόζεται ήδη σε 2 σχολεία και τα αποτελέσματα, στα παιδιά που πέρασαν και βρίσκονται ακόμα στο πρόγραμμά μας, είναι θεαματικά! Σε αυτό το πρότζεκτ τοποθετούνται τα περισσότερα από τα έσοδα της Χαρισμάθειας και γύρω από αυτήν την προσπάθεια αποφασίσαμε να χτίσουμε το Κέντρο Έρευνας και Εκπαίδευσης “Έλκυδα”.

#9 …η Χαρισμάθεια μέσα στον τελευταίο χρόνο, έχει επενδύσει 100,000 € για να ανοίξει το δικό της Κέντρο Έρευνας και Εκπαίδευσης, την Έλκυδα;

Οραματιζόμαστε μια εκπαίδευση που απευθύνεται σε κάθε παιδί ξεχωριστά και το βοηθάει να αναπτύσσει τις δεξιότητές του, όπως τη δημιουργικότητα και την κριτική του σκέψη, ώστε να φτάσει στο απόγειο των δυνατοτήτων του. Μία εκπαίδευση που να χωράμε όλοι. Ένα σχολείο με προσωπικότητα.

Βάλαμε στόχο να κάνουμε το σχολείο όπως θα έπρεπε να είναι: Ένας χώρος όπου κάθε παιδί θα βρίσκει χώρο έκφρασης, θα αναπτύσσει τις δεξιότητές του, θα παίρνει γνώσεις, αλλά θα καλύπτει και τις συναισθηματικές του ανάγκες. Μία εκπαίδευση που θα τοποθετεί το σχολείο μέσα στην κοινωνία και την κοινωνία μέσα στο σχολείο. Μία εκπαίδευση που θα είναι χτισμένη με χιούμορ, φαντασία και θα χαρίζει εμπειρίες. Ένα όμορφο ταξίδι, με προκλήσεις, με δυσκολίες, με εκπλήξεις, που πάντα θα αφήνει στο τέλος την αίσθηση της ικανοποίησης και της πληρότητας στους ταξιδιώτες του, μαζί με έναν θησαυρό από σκέψεις, στιγμές, εικόνες, αρώματα και γεύσεις. Ένα σχολείο με προσωπικότητα.

Για αυτόν τον λόγο ιδρύουμε το Κέντρο Έρευνας και Εκπαίδευσης της Χαρισμάθειας, την
ΕΛΚΥΔΑ

Η Έλκυδα έχει ως στόχο την προώθηση της έρευνας για τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα θα πραγματεύεται τις παρακάτω επιστημονικές περιοχές:
• Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση και σύγχρονες Διδακτικές Μέθοδοι
• Ανάπτυξη Δεξιοτήτων των παιδιών
• Ανάπτυξη Σύγχρονου Εκπαιδευτικού Υλικού
• Χρήση Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση

Το 2021 έφτασε η στιγμή που η Χαρισμάθεια θα βάλει σε λειτουργεία έναν χώρο 220 τ.μ. πλήρως εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με δυνατότητα διενέργειας 5 παράλληλων δράσεων σε ξεχωριστούς χώρους, με 8 θέσεις εργασίασς σε co-working space και πολύ στίλ!

Το 2021 είναι η στιγμή που είμαστε έτοιμοι να σας παρουσιάσουμε την Έλκυδα! Το σπίτι μας…

W icon

#10 …η Χαρισμάθεια έχει δυνατές συνεργασίες με σχολεία, πανεπιστήμια, αναπτυξιολογικές μονάδες και οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού;

Η Χαρισμάθεια πιστεύει στις συνεργασίες!

• Είναι εκπαιδευτικός συνεργάτης της Βιβλιοθήκης του Ιδρύματος Ωνάση από το 2016.
• Είναι εισηγητής στα σεμινάρια ειδικής αγωγής της Μονάδας Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του ΕΚΠΑ από το 2016.
• Είναι εκπαιδευτικός σύμβουλος σε 5 σχολεία ξεκινώντας από το 2017.
• Συνεργάζεται με 44 σχολεία και κέντρα εκπαίδευσης για τον διαγωνισμό Out of the Box Challenge από το 2018.
• Συνδιοργανώνει το TEDxKids από το 2019.
• Έχει ερευνητικές συνεργασίες με πανεπιστήμια του εξωτερικού από το 2021.
• Έχει επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς του European Schoolnet.
• Έχει αναλάβει τις κεντρικές εισηγήσεις για τα Χαρισματικά παιδιά σε 2 συνέδρια παιδιατρικής (2019, 2021)
• Έχει κάνει εισηγήσεις στο μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
• Έχει συνεργαστεί με συμβούλους εκπαίδευσης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της περιφέρειάς τους.
• Έχει συνεργαστεί με δήμους για μαθήματα εμπλουτισμού της ύλης σε σχολεία της δικαιοδοσίας τους.
• Έχουμε πάρει μέρος σε δεκάδες έρευνες υποστηρίζοντας μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές από κάθε πανεπιστήμιο της χώρας.

Το 2012 κάναμε ένα μεγάλο συνέδριο στο Μέγαρο Μουσικής για τα Χαρισματικά παιδιά και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Κεντρικός ομιλητής ήταν τότε ο Δημήτρης Νανόπουλος, μέρος πήραν 12 διαφορετικοί φορείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό και το παρόν έδωσαν 650 άνθρωποι.

Το 2017 κάναμε ένα μεγάλο συνέδριο στο Ίδρυμα Ευγενίδη για τη Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Ευγένιος Τριβιζάς, μέρος πήραν 19 διαφορετικοί φορείς και το παρόν έδωσαν περισσότερα από 1000 άτομα…

Το 2022 θα κάνουμε το επόμενο συνέδριο! Σε αυτό θα παρουσιάσουμε τα νέα μας προγράμματα, τα νέα μας βιβλία και τα αποτελέσματα από τις νέες μας έρευνες.

Μείνετε συντονισμένοι!

Είμαστε η Χαρισμάθεια… Ξέρουμε τι περιμένετε από εμάς!

Slide13
251978588_2059301974223437_5067462877602030051_n
254228548_2060725644081070_1901128742278176013_n
254575291_2062067583946876_1097738212974151441_n
255723630_2064084830411818_1499320777578446428_n
258187987_2066291256857842_623233558974262320_n
257648046_2068337489986552_6335157296280171300_n
258775422_2070691246417843_8899865778503619605_n
261137448_2073473946139573_249663608557256724_n
261456250_2076650149155286_9103704410761270410_n
262990557_2079099048910396_454714885375927906_n
Slide15